Web Sitemize İç Kontrol Verileri yöneticilerimizin onayı alındıktan sonra konulmaktadır. MEVZUAT5018 Sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu6085 Sayılı Sayıştay KanunuSağlık Bakanlığı Taşra Teşkilatı Kadro Standartları İle Çalışma Usul ve Esaslarına Dair Yönergeİl Sağlık Müdürlüğünün Görev Yetki ve SorumluluklarıKamu İç Kontrol Standartlarına Uyum GenelgesiKamu İç Kontrol Standartları Tebliğiİç Kontrol ve Ön Mali Kontrole İlişkin Usul ve EsaslarSağlık Bakanlığı İç Kontrol Eylem Planı Üst YazısıBayburt İli İç Kontrol Eylem PlanıKAMU ETİK DAVRANIŞ KURALLARI.docxYönetim Şeması - 05.09.2019Bayburt İl Sağlık Müdürlüğü KoordinatörlüklerSağlık Hizmetleri BaşkanlığıKamu Hastaneleri Hizmetleri BaşkanlığıGörev Dağılım Çizelgesiİş Takip TakvimiMİSYON.pdfVİZYON.pdfİç Kontrol Döküman Yönetim ProsedürüİÇ KONTROLİç Kontrol Nedir?Sağlık Bakanlığı İç Kontrol Standartlarına Uyum Eylem Planlarıİç Kontrol ProjeleriİÇ KONTROL REHBERLEREYLEM PLANI PUANLAMA REHBERİ.pdfGÖREV TANIMI OLUŞTURMA REHBERİ.pdfHASSAS GÖREV REHBERİ.pdfİŞ AKIŞ VE TEŞKİLAT ŞEMASI ÇİZİM STANDARTLARI REHBERİ.pdfRİSK OLUŞTURMA REHBERİ.pdfİL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SÜREÇ HİYERARŞİSİSüreç Hiyerarşisi 2024.pdfİŞ SÜREÇLERİ TANIMLAMA FORMLARISİVİL SAVUNMA BİRİMİ.xlsxSAĞLIK HİZMETLERİ.xlsxPERSONEL BİRİMİ.xlsxKAMU HASTANELERİ.xlsxHALK SAĞLIĞI HİZMETLERİ BİRİMİ.xlsxHASTA HAKLARI İL KOORDİNATÖRLÜĞÜ.xlsxHUKUK BİRİMİ.xlsxKALİTE KOORDİNATÖRLÜĞÜ.xlsxDÖNER SERMAYE BİRİMİ.xlsxDESTEK HİZMETLERİ BİRİMİ.xlsxACİL SAĞLIK HİZMETLERİ BİRİMİ.xlsxİŞ AKIŞ SEMALARI Güncelleme(28.01.2022) HUKUK BİRİMİ0.1.1.pdf0.1.2.pdf0.1.3.pdf0.1.4.pdf0.1.5.pdfHASTA HAKLARI İL KOORDİNATÖRLÜĞÜ0.2.1.pdf0.2.2.pdf0.2.3.pdf0.2.4.pdfSİVİL SAVUNMA BİRİMİ0.3.1.pdf0.3.2.pdf0.3.3.pdf0.3.4.pdfDÖNER SERMAYE BİRİMİ0.4.1.pdf0.4.2.pdf0.4.3.pdf0.4.4.pdfİL KALİTE KOORDİNATÖRLÜĞÜ0.5.1.pdf0.5.2.pdf0.5.3.pdf0.5.4.pdf0.5.5.pdf0.5.6.pdf0.5.7.pdf0.5.8.pdf0.5.9.pdf0.5.10.pdf0.5.11.pdfHALK SAĞLIĞI HİZMETLERİ BİRİMİ1.1.1.pdf1.1.2.pdf1.1.3.pdf1.1.4.pdf1.1.5.pdf1.1.6.pdf1.1.7.pdf1.1.8.pdf1.1.9.pdf1.1.10.pdf1.1.11.pdf1.1.12.pdf1.1.13.pdf1.1.14.pdf1.1.15.pdf1.1.16.pdf1.1.17.pdf1.1.18.pdf1.1.19.pdf1.1.20.pdf1.1.21.pdf1.1.22.pdf1.1.23.pdf1.1.24.pdf1.1.25.pdf1.1.26.pdf1.1.27.pdf1.1.28.pdf1.1.29.pdf1.1.30.pdf1.1.31.pdf1.1.32.pdf1.1.33.pdf1.1.34.pdf1.1.35.pdf1.1.36.pdf1.1.37.pdf1.1.38.pdf1.1.39.pdf1.1.40.pdf1.1.41.pdf1.1.42.pdf1.1.43.pdf1.1.44.pdf1.1.45.pdf1.1.46.pdf1.1.47.pdf1.1.48.pdf1.1.49.pdf1.1.50.pdf1.1.51.pdf1.1.52.pdf1.1.53.pdf1.1.54.pdf1.1.55.pdf1.1.56.pdf1.1.57.pdf1.1.58.pdf1.1.59.pdf1.1.60.pdf1.1.61.pdf1.1.62.pdf1.1.63.pdf1.1.64.pdf1.1.65.pdf1.1.66.pdf1.1.67.pdf1.1.68.pdf1.1.69.pdf1.1.70.pdf1.1.71.pdf1.1.72.pdf1.1.73.pdf1.1.74.pdf1.1.75.pdf1.1.76.pdf1.1.77.pdf1.1.78.pdf1.1.79.pdf1.1.80.pdf1.1.81.pdf1.1.82.pdf1.1.83.pdf1.1.84.pdf1.1.85.pdf1.1.86.pdf1.1.87.pdf1.1.88.pdf1.1.89.pdf1.1.90.pdf1.1.91.pdf1.1.92.pdf1.1.93.pdf1.1.94.pdf1.1.95.pdf1.1.96.pdf1.1.97.pdf1.1.98.pdf1.1.99.pdf1.1.100.pdf1.1.101.pdf1.1.102.pdf1.1.103.pdf1.1.104.pdf1.1.105.pdf1.1.106.pdf1.1.107.pdf1.1.108.pdf1.1.109.pdfKAMU HASTANELERİ HİZMETLERİ BİRİMİ1.2.1.pdf1.2.2.pdf1.2.3.pdf1.2.4.pdf1.2.5.pdf1.2.6.pdf1.2.7.pdf1.2.8.pdf1.2.9.pdf1.2.10.pdf1.2.11.pdf1.2.12.pdf1.2.13.pdf1.2.14.pdf1.2.15.pdf1.2.16.pdf1.2.17.pdf1.2.18.pdf1.2.19.pdf1.2.20.pdf1.2.21.pdf1.2.22.pdfSAĞLIK HİZMETLERİ BİRİMİ1.3.1.pdf1.3.2.pdf1.3.3.pdf1.3.4.pdf1.3.5.pdf1.3.6.pdf1.3.7.pdf1.3.8.pdf1.3.9.pdf1.3.10.pdf1.3.11.pdfACİL SAĞLIK HİZMETLERİ BİRİMİ1.4.1.pdf1.4.2.pdf1.4.3.pdf1.4.4.pdf1.4.5.pdf1.4.6.pdf1.4.7.pdf1.4.8.pdf1.4.9.pdf1.4.10.pdf1.4.11.pdf1.4.12.pdf1.4.13.pdf1.4.14.pdf1.4.15.pdf1.4.16.pdf1.4.17.pdf1.4.18.pdf1.4.19.pdfPERSONEL HİZMETLERİ BİRİMİ2.1.1.pdf2.1.2.pdf2.1.3.pdf2.1.4.pdf2.1.5.pdf2.1.6.pdf2.1.7.pdf2.1.8.pdf2.1.9.pdf2.1.10.pdf2.1.11.pdf2.1.12.pdf2.1.13.pdf2.1.14.pdf2.1.15.pdf2.1.16.pdf2.1.17.pdf2.1.18.pdf2.1.19.pdf2.1.20.pdf2.1.21.pdf2.1.22.pdf2.1.23.pdf2.1.24.pdf2.1.25.pdf2.1.26.pdf2.1.27.pdf2.1.28.pdf2.1.29.pdf2.1.30.pdf2.1.31.pdf2.1.32.pdf2.1.33.pdf2.1.34.pdf2.1.35.pdf2.1.36.pdf2.1.37.pdf2.1.38.pdf2.1.39.pdf2.1.40.pdf2.1.41.pdf2.1.42.pdf2.1.43.pdf2.1.44.pdf2.1.45.pdf2.1.46.pdf2.1.47.pdf2.1.48.pdf2.1.49.pdf2.1.50.pdf2.1.51.pdf2.1.52.pdf2.1.53.pdf2.1.54.pdf2.1.55.pdfDESTEK HİZMETLERİ BİRİMİ2.2.1.pdf2.2.2.pdf2.2.3.pdf2.2.4.pdf2.2.5.pdf2.2.6.pdf2.2.7.pdf2.2.8.pdf2.2.9.pdf2.2.10.pdf2.2.11.pdf2.2.12.pdf2.2.13.pdf2.2.14.pdf2.2.15.pdf2.2.16.pdf2.2.17.pdf2.2.18.pdf2.2.19.pdf2.2.20.pdf2.2.21.pdf2.2.22.pdf2.2.23.pdf2.2.24.pdf2.2.25.pdf2.2.26.pdf2.2.27.pdf2.2.28.pdf2.2.29.pdf2.2.30.pdf2.2.31.pdf2.2.32.pdf2.2.33.pdf2.2.34.pdf2.2.35.pdf2.2.36.pdf2.2.37.pdf2.2.38.pdf2.2.39.pdf2.2.40.pdf2.2.41.pdf2.2.42.pdfGÖREV TANIMLARI Güncelleme(22.03.2022)1-HUKUK BİRİMİ.xlsx3-HASTA HAKLARI BİRİMİ.xlsx4-DÖNER SERMAYE BİRİMİ.xlsx5-İL KALİTE KOORDİNATÖRLÜĞÜ.xlsx6-HALK SAĞLIĞI HİZMETLERİ BİRİMİ.xlsx7-KAMU HASTANELERİ HİZMETLERİ BİRİMİ.xlsx8-SAĞLIK HİZMETLERİ BİRİMİ.xlsx9-ACİL SAĞLIK HİZMETLERİ BİRİMİ.xlsx10-PERSONEL BİRİMİ.xlsx11-DESTEK HİZMETLERİ BİRİMİ.xlsxRAPOR DÖKÜM FORMLARI Güncelleme(28.01.2022)ACİL SAĞLIK Rapor Döküm Formu.pdfAİLE HEKİMLİĞİ Rapor Dökümü 17.02.2020.pdfAŞI BİRİMİ Rapor Döküm Formu.pdfBULAŞICI OLMAYAN RAPOR DÖKÜM FORMU.pdfÇEKÜS RAPOR DÖKÜM FORMU GÜNCEL.pdfDÖNER SERMAYE Rapor Döküm Formu.pdfECZACILIK RAPOR DÖKÜM FORMU.pdfGÖÇ BİRİMİ Rapor Döküm.pdfHASTA HAKLARI İL KOORDİNATÖRLÜĞÜ RAPOR DÖKÜM FORMU.pdfHASTA VE ÇALIŞAN HAKLARI BİRİMİ Rapor Döküm Formu.pdfHASTANE HİZMETLERİ BİRİMİ rapor döküm formu.pdfİÇ KONTROL BİRİMİ Rapor Döküm Formu.pdfİZLEME DEĞ.DENETLEME birimi RAPOR DÖKÜM FORMU.pdfKALİTE RAPOR DÖKÜM FORMU.pdfKANSER RAPOR DÖKÜM FORMU.pdfRUH sAĞLIĞI Rapor Döküm Formu.pdfSİVİL SAVUNMA RAPOR DÖKÜM FORMU.pdfTIBBİ CİHAZ BİRİMİ RAPOR DÖKÜM FORMU.pdfBİLGİLENDİRME DOSYASI (Güncelleme 22.03.2022)2022 İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ GENEL BİLGİLENDİRME DOSYASI.docxYÖNETİM KARALILIK BEYANI (Güncelleme 22.03.2022)2022 İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ YÖNETİM KARARLILIK BEYANI.pdfTEŞKİLAT ŞEMASI (Güncelleme 07.06.2022)BAYBURT TEŞKİLAT ŞEMASI.pdfBROŞÜR (Güncelleme 28.01.2022)2020 BROŞÜR.pdfETİK SLOGAN (Güncelleme 09.06.2022)ETİK SLOGAN 2022.pdfBİRİM İŞ TAKVİMLERİ (Güncelleme 28.01.2022)TÜTÜN BİRİMİ İŞ TAKVİMİ.xlsxSİVİL SAVUNMA İŞ TAKVİMİ.xlsxSATINALMA İŞ TAKVİMİ.xlsxSAĞLIK HİZMETLERİ BİRİMİ İŞ TAKVİMİ.xlsxMUTEMETLİK İŞ TAKVİMİ.xlsxPERSONEL BİRİMİ İŞ TAKVİMİ.xlsxRUH SAĞLIĞI İŞ TAKVİMİ.xlsxSAĞLIK BİLGİ SİSTEMLERİ İŞ TAKVİMİ.xlsxKAMU HASTANELERİ BİRİMİ İŞ TAKVİMİ.xlsxKALİTE BİRİMİ İŞ TAKVİMİ.xlsxİDARİ HİZMETLER İŞ TAKVİMİ.xlsxİÇ KONTROL İŞ TAKVİMİ.xlsxÇEVRE SAĞLIĞI bİRİMİ İŞ TAKVİMİ.xlsxDİSİPLİN İŞ TAKVİMİ FORMU.xlsxHASTA HAKLARI İL KOOR.İŞ TAKVİMİ.xlsxHUKUK BİRİMİ İŞ TAKVİMİ.xlsxÇEKÜS BİRİMİ İŞ TAKBİMİ.xlsxBULAŞICI OLMAYAN HST.BİRİMİ İŞ TAKVİMİ.xlsxBULAŞICI HASTALIKLAR İŞ TAKVİMİ.xlsxAİLE HEKİMLİĞİ BİRİMİ İŞ TAKVİMİ.xlsxACİL SAĞLIK HİZ.BİRİMİ İŞ TAKVİMİ.xlsxİL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ BİRİMLERİ GÖREV DAĞILIM FORMLARIYÖNETİM BİRİMLERİ GÖREV DAĞILIM FORMU.xlsxSAĞLIK HİZMETLERİ BAŞKANLIĞI GÖREV DAĞILIM FORMU.xlsxDESTEK HİZMETLERİ BAŞKANLIĞI GÖREV DAĞILIM FORMU.xlsx
Sitemizde sizlere daha iyi hizmet verebilmek için gizliliğe uygun şekilde çerezler kullanmaktayız. Çerez politikamızı inceleyebilirsiniz. Çerez Politikası