Değerlendirme Ve Geliştirme Birimi
30 Eylül 2025

1- Bakanlık ilgili birimlerinin ilde bulunan sağlık tesislerine yönelik yapmış olduğu denetim ve değerlendirme rapor sonuçlaıına göre gerekli iyileştirme faaliyetlerinin başlatılmasını sağlamak, ilgili birimlerin koordinasyonunu sağlayarak yapılan çalışmaların kayıt altına alınmasını ve uygulanmasını takip ve analiz etmek.

2-     Bakanlık ilgili birimlerinin ilde bulunan sağlık tesislerine yönelik yapmış olduğu denetim ve değerlendirmelerle ilgili verilerin ve göstergelerin takibini yapmak.

3-     Bakanlık ilgili birimleri tarafından istenilen bilgi, belge, rapor ve sonuçları zamanında ve eksiksiz olarak göndermek.

4-     Î1 değerlendirme komisyonunun faaliyetlerine ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.

5-     Belirlenen periyotlarda, il değerlendirme komisyonu tarafından sağlık tesislerine yapılacak değerlendirmeleri planlamak, uygulamak ve raporlamak.

6-    İl değerlendirme komisyonunun kararlarına ilişkin sağlık tesisleri değerlendirme komiteleri ile koordinasyon halinde kararların uygulanmasını ve yürütülmesini sağlamak, analiz etmek.

7-    Kamu hastanelerinde hizmet kalitesini ve klinik kaliteyi artırmaya yönelik çalışmalarda bulunmak.

8-     Sözleşmeli il ve sağlık yöneticilerinin performans gösterge ve değerlendirmelerine ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.

9-     İlde faaliyet gösteren sağlık tesislerinin rol gruplarına göre karşılaştırmasını yapmak ve yapılan değerlendirmeler sonucunda iyileştirme çalışmaları başlatmak, iyi uygulama örneklerini yaygınlaştırmak.

10-Faaliyet alanlarıyla ilgili eğitim programı hazırlayarak uygulamak ya da uygulatmak, görev alanıyla ilgili araştırmalar yapmak, konu hakkında sempozyum, panel, çalıştay, seminer vs. etkinlikleri düzenlemek ve düzenlenen ulusal ve uluslararası etkinliklere katkı veya katılım sağlamak.

11-  İl Sağlık Müdürü tarafından verilen benzeri görevleri yapmak.”